Jenta i Chicago

I helga var jeg i Chicago! Jeg reiste meg halve skolen, noe som vil si ca. 70 personer! Det var utrolig koselig og jeg fler jeg har ftt mye bedre kontakt med noen av folka! Vi klarte bare miste fire folk, fant dem igjen da!

Fredag var vi s p Kinsey, fordi hun hadde Prom, s da dro jeg, Samantha, Renee og Nathalie for se henne. Det var utrolig gy se alle de flotte jentene i kjoler, gleder meg veldig til Prom p Lrdag! Fikk ogs noen veldig gode ideer til hva jeg kan gjre med hret p lrdag! S n kan prom bare komme!

P Lrdag var det opp klokken 4 og bussen gikk klokken 4:30.. ikke s mye svn for si det snn! Vi ankom Chicago rundt 11 tiden om morgen. Da gikk vi rett p vitenskaps museum, ss gikk vi etter p p akvariummet. Vi kjrte fra akvariet i rundt 5 tiden til hotellet hvor vi hadde 15 min fr vi mtte dra igjen. Vi gikk spiste ekte Chicago pizza, utrolig god! masse ost sausen var p toppen av pizzaen noe som jeg likte utrolig godt! Etter maten gikk vi til thewillis tower, hvor du har utsikt over hele byen! var helt fantastisk! S nr vi kom tilbake var vi egentlig veldig trtte, s det ble rett til sengs.

Sndag startet vi dagen klokken 5:30, vi mtte vre ute av hotelet klokken 7, s vi hadde god tid til pakke spise frokost. Vi gikk p dinosaur museum og p en fornyelse park hvor vi tok karuseller og hadde det topp! Vi started hjemturen rundt 4 tiden var tilbake i Elkader klokken 9. Jeg var egentlig veldig utslitt s jeg bestemte meg for g opp p rommet slappe litt av fr jeg skulle hoppe i dusjen g til sengs, men i det jeg satte meg i sengen, mtte jeg en Housecentipede, jeg bare sier dette, jeg har aldri vrt s redd i hele mitt liv! Den var ca 7 cm lang 6 cm bred! S dere kan tenke dere hvordan jeg flte meg! Jeg sprang ned i stuen hentet opp Bryce, vi snudde hele rommet p hode for finne den, brukte nok en god time p lete etter den. Etter en time fant vi ut at det begynte bli sent og at det var p tide avslutte letingen, men jeg kunne vell ikke sovet p det rommet nr det er noe grusomt i det, s jeg pakket baggen min bestemte meg for sove nede i stuen. P vei ned trappen ser jeg den p veggen, jeg lper ned, henter Bryce og han dreper den! Heldigvis.. Kan innrmme jeg kikker veldig rundt omkring i rommet mitt enda etter flere.

I morgen skal jeg p shopping for shoppe ting jeg trenger til prom, jeg har rett slett ikke tid noen andre dager fr prom s jeg skal ta meg fri fra skolen (skal vre syk) s tar Shannon meg med p shopping! Til mamma og pappa, unnskyld, men dette er viktig og jeg har rett slett ikke tid andre dager. S i morgen skal jeg se p sko, smykker f falske negler. Gleder meg!

Keaton, Laura og meg med dinosaur <3 i bakgrunn! (elsker dinosaurer)

Sandi ogs meg igjen!

Keaton, Kerra, meg og Laura

meg og tyskeren min som kommer besker meg i begynnelsen av Juli!

show i akvariet

Flott ungdom!

Kinsey med kjresten p prom!

Dette skrekkelige insektet ventet p meg sndags kveld!

Skal legge ut flere bilder fra mitt kamera, dette var bare noen av bildene jeg hadde ftt fra andre! Snakkes snart!