Jenta i Chicago

I helga var jeg i Chicago! Jeg reiste meg halve skolen, noe som vil si ca. 70 personer! Det var utrolig koselig og jeg føler jeg har fått mye bedre kontakt med noen av folka! Vi klarte bare å miste fire folk, fant dem igjen da!

Fredag var vi å så på Kinsey, fordi hun hadde Prom, så da dro jeg, Samantha, Renee og Nathalie for å se henne. Det var utrolig gøy å se alle de flotte jentene i kjoler, gleder meg veldig til Prom på Lørdag! Fikk også noen veldig gode ideer til hva jeg kan gjøre med håret på lørdag! Så nå kan prom bare komme!

På Lørdag var det opp klokken 4 og bussen gikk klokken 4:30.. ikke så mye søvn for å si det sånn! Vi ankom Chicago rundt 11 tiden om morgen. Da gikk vi rett på vitenskaps museum, åsså gikk vi etter på på akvariummet. Vi kjørte fra akvariet i rundt 5 tiden til hotellet hvor vi hadde 15 min før vi måtte dra igjen. Vi gikk å spiste ekte Chicago pizza, utrolig god! masse ost å sausen var på toppen av pizzaen noe som jeg likte utrolig godt! Etter maten gikk vi til the willis tower, hvor du har utsikt over hele byen! var helt fantastisk! Så når vi kom tilbake var vi egentlig veldig trøtte, så det ble rett til sengs.

Søndag startet vi dagen klokken 5:30, vi måtte være ute av hotelet klokken 7, så vi hadde god tid til å pakke å spise frokost. Vi gikk på dinosaur museum og på en fornøyelse park hvor vi tok karuseller og hadde det topp! Vi started hjemturen rundt 4 tiden å var tilbake i Elkader klokken 9. Jeg var egentlig veldig utslitt så jeg bestemte meg for å gå opp på rommet å slappe litt av før jeg skulle hoppe i dusjen å gå til sengs, men i det jeg satte meg i sengen, møtte jeg en House centipede, jeg bare sier dette, jeg har aldri vært så redd i hele mitt liv! Den var ca 7 cm lang å 6 cm bred! Så dere kan tenke dere hvordan jeg følte meg! Jeg sprang ned i stuen å hentet opp Bryce, vi snudde hele rommet på hode for å finne den, brukte nok en god time på å lete etter den. Etter en time fant vi ut at det begynte å bli sent og at det var på tide å avslutte letingen, men jeg kunne vell ikke sovet på det rommet når det er noe grusomt i det, så jeg pakket baggen min å bestemte meg for å sove nede i stuen. På vei ned trappen ser jeg den på veggen, jeg løper ned, henter Bryce og han dreper den! Heldigvis.. Kan innrømme jeg kikker veldig rundt omkring i rommet mitt enda etter flere.

I morgen skal jeg på shopping for å shoppe ting jeg trenger til prom, jeg har rett å slett ikke tid noen andre dager før prom så jeg skal ta meg fri fra skolen (skal være syk) så tar Shannon meg med på shopping! Til mamma og pappa, unnskyld, men dette er viktig og jeg har rett å slett ikke tid andre dager. Så i morgen skal jeg se på sko, smykker å få falske negler. Gleder meg!

Keaton, Laura og meg med dinosaur <3 i bakgrunn! (elsker dinosaurer)

Sandi også meg igjen!

Keaton, Kerra, meg og Laura

meg og tyskeren min som kommer å besøker meg i begynnelsen av Juli!

show i akvariet

Flott ungdom!

Kinsey med kjæresten på prom!

Dette skrekkelige insektet ventet på meg søndags kveld!

Skal legge ut flere bilder fra mitt kamera, dette var bare noen av bildene jeg hadde fått fra andre! Snakkes snart!